ربات تلگرام رایگان دانلود از اینستاگرام

از یک ربات دانلود از اینستاگرام چه میخواهید؟ رایگان و با امکاناتی مانند دریافت اطلاعات پیج، دانلود پست اینستا، دانلود igtv، reel ، دانلود صوت reels ، دریافت لینک دانلود story، دریافت لینک دانلود هایلایت ها ، با قابلیت تشخیص خودکار پست ، Reels و igtv و ... در ربات دانلود از اینستاگرام "اینستانیو" دیده می شود.

ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام

ایی آرنا :: ربات اینستانیو ، یکی از بهترین و کامل ترین ربات های تلگرامی دانلود از اینستاگرام است.
اگر به دنبال روشی هستید تا بوسیله آن بتوانید پست های اینستاگرامی را دانلود کنید و یا ویدیوها و عکس های اکسپلور را داشته باشید یا اطلاعات یک پروفایل اینستا را استخراج کنید، حتما کامل ترین ربات تلگرامی اینستانیو خواهد بود.
گاهی پست، استوری، عکس پروفایل و متن بیو یک نفر در اینستا آنقدر به دل شما می‌نشیند که دوست دارید آن را داشته باشید! اما اینستاگرام اجازه دانلود کردن عکس پروفایل یا برخی دسترسی های دیگر را به شما نمی‌دهد جای نگرانی نیست چون ما یک راه سریع و آسان را به شما معرفی کنیم که علاوه بر اینکه خیلی از نیازهای شما را در این شبکه اجتماعی برآورده میکند بلکه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میدهد.
اینستانیو به عنوان یک ربات دانلود از اینستاگرام در تلگرام ، برای شما کافیست و با عضویت در این ربات علاوه بر خدمات جامع آن ، از پشتیبانی تمام وقت آن نیز می توانید برخوردار باشید.

اینستانیو ؛ دستیار اینستاگرامی شما!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی را در دنیای اینستاگرام سپری می‌کنید یک ربات تلگرامی مثل "اینستانیو" می‌تواند دستیار خوبی برای شما باشد!

چرا اینستانیو؟

شما با ربات تلگرامی رایگان اینستانیو می‌توانید به آسانی هر محتوای اینستا از جمله پست، ویدیو، استوری، اطلاعات پیج و پروفایل، ریلز و … را دانلود کنید.
ربات تلگرامی اینستانیو درحال حاضر یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین ربات‌های تلگرام است. این ربات از مجموعه ربات های سری آرنا بوده که کاملا قابل اعتماد و کاربردی است.
این ربات به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از آن محتوای جذاب اینستاگرام را در اکانت تلگرام خود به صورت کاملا رایگان دانلود کنند. این برنامه به دانلود محتوای هایلایت، استوری ها، تصاویر، IGTV و لایو اینستاگرام می‌پردازد.
سرعت دانلود این ربات‌ بسیار بالا است و دارای تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته است.
این ربات‌ محدودیت‌های دانلود را از بین برده‌ و هر نوع محتوایی را برای شما دانلود می‌کند.

آموزش کار با ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام

برای کار با ربات‌های تلگرام، ابتدا باید وارد برنامه تلگرام شوید و با انتخاب ربات دانلود از اینستاگرام و پس از ورود به ربات، باید بر روی گزینه “start” کلیک کنید تا ربات فعال شود. در مرحله بعد، متنی حاوی نحوه کار با ربات برای شما ارسال می‌شود که باید آن را مطالعه کنید.
از بین گزینه های موجود در منو نوع محتوایی که میخواهید دانلو کنید را انتخاب کنید. سپس به اینستاگرام را رفته و گزینه COPY LINK را انتخاب و ان را در ربات تلگرام past کنید.
در نهایت، با کلیک بر روی لینک ارسال شده توسط ربات، عملیات دانلود آغاز می‌شود. به طور کلی، این مراحل برای تمامی ربات‌ها یکسان است و همه پیرو همین مراحل عمل می‌کنند.

Download from Instagram with Telegram bot

دسترسی به ربات دانلود از اینستاگرام

برای استفاده از ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام میتوانید از طریق لینک زیر در کانال مجموعه ربات های آرنا عضو شوید و علاوه بر ورود به این ربات و همچنین دریافت آموزش ها و آپدیت های تخصصی ، با سایر ربات های پیشرفته آرنا نیز آشنا شوید.